ATTENTION
טלמרקטינג
הקשר המיידי עם הלקוח – הן כפוטנציאל
והן כלקוח קיים
- ביצוע טלמרקטינג מסייע להפעלת מטרות עסקיות שונות ושיווק עצמי ובכך ניתן להגיע לקהלי יעד חדשים ושונים
- ביצוע שיחות יזומות ללקוחות פוטנציאליים ומתן מענה ללקוחות קיימים.
- בניית תסריטי שיחה, שיחות מכירה ושיחות שימור לקוחות
- קשר מחודש עם הלקוח לטובת חידוש עסקאות והכנסות קבועות (מתאים לחברות ביטוח, חדרי כושר ועוד)
- יצירת לידים מלקוחות עבר – כאשר יש לחברות רשומות של לקוחות עבר אנשים שכבר אינם לקוחות של החברה, ניתן לפנות אליהם על מנת לעניין אותם במוצר חדש או שירות של החברה.
- יצירת לידים מרשומות ״קרות״ – להתקשר לאנשים שאף פעם לא פנו אל החברה ולנסות לעניין אותם במוצר או השירות של החברה.
- הטיפול בלידים הוא טלפוני לרבות משלוח הודעת וואטצאפ
- הפקת דו"ח מלא ומפורט על הפעילות היומית הכולל גם הקלטה של השיחות. התוצאות של הדו"ח מאפשרות בקרה יומיומית על התהליך הנעשה ומיקוד לתוצאה מייטבית