VALUE
שימור לקוחות
הערך העליון של חוויית הלקוח –
היחס המיוחד שהוא מקבל
הבנת ערך הלקוח – שימור לקוחות היא פעולה מתחייבת בשוק המשתנה של היום.
שימור הלקוחות הטוב ביותר הינו שימור לקוחות נטול מאמץ אשר נובע “משביעות רצון הלקוח”.
שימור לקוחות הינה ראשית פעולה יותר פנימית ופחות חיצונית ולכן חשוב לבצע הדרכות וריענונים בארגון מעת לעת, לעדכן את הצוות על שינויים שנעשים, מגמות חדשות ועוד.
בנוסף חשוב להבין ולטפל בגורמים לאי שביעות רצון הלקוח , בדיקת תהליכים ארגוניים ותשתיות ארגוניות באופן מקיף ומבעוד מועד ולטפל בכל התקלות ו/או התנהלות קלוקלת הקודמת לאי שביעות רצון הלקוח.
- ביצוע סקרים על שביעות רצון הלקוח - להוכיח ללקוח את החשיבות לחברה באמצעות הענקת דוגמיות מוצרים, הזמנה לקבוצות מיקוד, הנחות, מידע על מבצעים ועוד.
- זמינות !!! אפשרות ליצירת קשר- באמצעות מייל, פקס, צ'אט או מדיה.
- לשאול לדעתו מעת לעת על המוצר החדש, המבצע האחרון, התוכנית החדשה האפשרית.
- לתת לו הרגשת חשיבות כאשר תוך כדי כך ניתן לקבל מן השטח את היתרונות והחסרונות של המוצרים והארגון שלך.