VISION

חוויית שרות כמו בחו"ל - כאן בארץ

התאמת מדיניות שירות צרכנים של
חברות בינלאומיות לצרכי השוק המקומי

מתן מענה ללקוחות פוטנציאלים אשר משאירים פרטים במטרה לקבל פרטים על מוצר שירות או לסגור עסקה. 

מהירות המענה הינה המדד הראשוני בתחום זה ואנו נעשה זאת תוך הקפדה יתרה בשילוב שירות ומכירה והכל בהתאם לצרכי הלקוח.

  • טיפול בלידים חמים תוך 24 שעות
  • קשר מחודש עם הלקוח לטובת חידוש עסקאות (ביטוח, מנויים כושר, פנאי ועוד)
  • יצירת לידים מלקוחות עבר – כאשר יש לחברות רשומות של לקוחות עבר (אנשים שכבר אינם לקוחות של החברה) ניתן לפנות אליהם לעניין אותם במוצר חדש או שירות של החברה.
  • יצירת לידים מרשומות ״קרות״ –ליצור קשר עם אנשים שקיימים במאגר אולם נחשבים ” קרים”  ולנסות לעניין אותם במוצר או השירות של החברה.
  • הטיפול בלידים הוא טלפוני לרבות משלוח הודעת וואטצאפ
  • טיוב נתונים
  • עובדה ידועה כי הנכס הכי חשוב של חברות הינו מאגר הלקוחות שלך.
  • לקוחות שרכשו ממך, לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך, או לקוחות פוטנציאליים שיכולים להביע עניין ורצון בביצוע רכישה.
  • מאגרי נתונים רבים מכילים כתובות וטלפונים שאינם מעודכנים. 
  • מאגרי נתונים רבים מכילים כתובות והטלפונים אינם מעודכנים. כתובות מייל לא תקינות או הסכמת לקוח לקבלת עדכונים שוטפים או חומר פרסומי פשוט נעדר, ועל פילוח, מיון וניתוח  הנתונים אין בכלל מה לדבר.


אנו נדאג:

  • השלמת נתונים חסרים, כגון ת.ז שמות וטלפונים
  • קליטת כתובות מייל
  • בקשה לקבלת חומר פרסומי וטיפול בחוק הספאם
  • טיפול בקבצים בעלי תווים מיותרים והפרדתם בצורה טבלאית
  • איחוד קבצים וגליונות
  • מיון וסינון רשומות כפולות
  • שיחות מוקלטות